Van huis tot stad
Vandaag was de opening van het thema “van huis tot stad”. De kinderen van groep geel 🟡 en groen 🟢 deden mee, met het toneelstukje. Er waren kinderen die zaten in de bus 🚌 en ze gingen op verschillende plaatsen uit de bus. Iedereen had het lied ‘de wielen van de bus’ geleerd en zong…
